Subject: FW: Krediiditeabe jagamise seaduse eelnõu
From: "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Feb 2025 16:47:59 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, February 28, 2025 4:33 PM
To: Finantsinspektsioon <[email-masked]>; MTÜ Eesti Krediidiandjate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Pangaliit MTÜ <[email-masked]>; 
Kohtute infoteenistus <[email-masked]>; FinanceEstonia MTÜ 
<[email-masked]>; Eesti Juristide Liit MTÜ <[email-masked]>; 
Eesti Võlanõustajate Liit <[email-masked]>; [email-masked]; Eesti 
Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Kohtute 
infoteenistus <[email-masked]>
Subject: Krediiditeabe jagamise seaduse eelnõu

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Krediiditeabe jagamise seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 28.02.2025

Registreerimise number: 1.1-10.1/1071-1.

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee